20 Ocak 2009 Salı

SİVİL SAVUNMA VE İLK YARDIM EĞİTİMİ

Bu Kocaeli sivil savunmanın arması.Sağ olsun amirlerimiz ne eğitim varsa hepsine beni yazarlar.Neden hep ben anlamışda değilim::))


Eğitim piskopatı oldum sanki.

Şahsettin Polat, Gebze belediyesi sivil savunma amirim.


Gebze belediyesi yeni sivil savunma amirimiz Ebuzer Başak.Bu ün yetmedi eğitime yarın kaldığımız yerden devam edilecek.



Eğitimlerde önemli gördüğüm başkalarına faydası olacağını düşündüğüm her ne olursa sizlerlede paylaşıyorum.Bu yanğın filimi çok ilgimi çekti,izlerken yukardaki süreye bakın, kaç dakikada neler oluyor.Bazı insanlar bazen itfayiyeyi suçlarlar.Aslında itfayiye geç gelmez, geciktirilir.Bu günkü eğitimin içinde itfayiyenin yanan evi degil onun civarındakilerini kurtarmaya geldiğini hatırlattılar.Filim yüklenirse sürenin ne kadar kısa olduğuna dikkatinizi çekiyorum.Üç dakikada alevlerle başa çıkılamaz hal alıyor. Arıcılarda yanğına çok duyarlı kişilerdir.Çıkacak bir orman yangınında zarar görenlerin içinde arıcılarda bulunur.En iyi iş yanğına sebebiyet vermemek ve çok dikkatli olmalıyız.


Hiç yorum yok: