14 Kasım 2009 Cumartesi

İNVERT ŞURUBUN GÜCÜ ADINA::))

13 Kasım 2009 cuma günü hacının yanına gidebildim. Tabi ilk iş karakovanda olup bitenleri öğrenmekti. Resimledim yemliğindeki invert şurup zaten bitmemişti.
Eve gelip resimleri incelemeye başladıgımda zaten petek örüldügü belliydi, yumurtaları farkettim. Gözlemlerimi paylaşmaya devam edeceğim.

video

İnvertin gücünü görmeyede devam edeceksiniz. Öyle işkembeden atmak yok.

6 yorum:

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Ali bey karakovanın normal düzene girerek mum örmeye başlamasına çok sevindim.sAGLICAKLA KALIN.

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Yav arkadaş film gene eksik nerde fon müziği:)

ARICILIK FİLİMLERİ dedi ki...

Vecdi abi sağolasın, bende senin gibi çok sevindim, üzülenler var onuda söyleyeyim. Bu paylaşım 3 saatte 200 tıklama aldı, meraklısı çokmuş::)))

Muhteşem abi sen fon müzigi arıyorsun, sen duymuyorsun ama ben bir çok yerdeki fon müziklerini duyuyorum ::))

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Sayın bakanım;

Muhteşem abi haklı!

Müzİğide eklesen iyi olacak :))

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Sayın Bakanım.

Bence bu klip işlerini bırak.Eskiden çektiğin videolar daha iyi idi.Bu tadsız,tuzsuz bir yemek gibi.Bir vızıltı bile yok.Videoların ne günahı var.Çek gitsin.

ARICILIK FİLİMLERİ dedi ki...

Ali abi adam geldi bir sürü şey öğretti hemen peşinden sanki imtihan ediyor. Bizim yaş 45 olmuş, zaten yeni bilgileri almıyor, doktorda klasör klasör bilgi yüklemeye çalışıyor bu kafaya.::))

Yusuf bu filim degilki, 5-6 resim seçiyorsun, program kendisi filim gibi oynatıyor, sen arasına yazı üzerinede müzik koyabiliyorsun ses kaydfı yapılabiliyor.Karakovanın 14 kasımdan filimi var, acayipte arı ses yapmış onu yükleyeyim baride kulakların bir arı sesi duysun. Yanlız birileri müzik nerde birileride yav klıp senin neyine der gibi anlıyorum, ben ne yapacagımki::)))