5 Ocak 2010 Salı

AFRİKALI CEMAL VE KEK TARİFİ


Ben biraz espiri yapmaya çalıştım ama arada kaynayıp gitti. Ne güzel evden kaçmışınız dırdır yok dedim, Nimet abide burada nedense herkes atıp tutuyor demekteydi.



Şimdi bu tariflerdeki duyduklarınızı sakın keklere katmayın.

Cemal abi bu sene 180 kovan arıdan 39 teneke çam balı almıştır. Demekki keke bir çok şey katmak ne kadar faydalı sonuçlar karşımızda.

Aziz Mumcu arkadaşımız için neler söyleyebiliriz, kendisi belkide benim bir turda yaptıgım kadar larva tranferi yapmamıştır hayatında. Fakat söylemlere baktıgınızda sanki amerikadaki meşur anaarıcı gibi konuşuyor, anaarı memeleri neredeyse bilardo sopası kadarlar::))

Bunları yazıp çizer ikin bu arkadaşlarımı kesinlikle kırmak ve aşagılamak için degil halimize bir bakın diye yazıyorum, karar sizin.

Zaten bir kaç kez araya girmeye çalıştım, kalabalıkta espiri arasında kaynayıp gitti. Söylemek istedigim ise şunlardı, arılar hayatlarını devam ettirmek için devamlı bala ihtiyaçları vardır, yavru üretebilmek içinde polen gerekiyor, eskiden poleni olmayan arılar kışı çıkaramaz deniyordu ama bu hadisede şimdilerde çürüdü, anlaşıldıki arılar poleni kendileri için degilde yavru üretebilmek için topluyorlarmış.



Ben söyleşi devam ederken dedimki, arkadaşlara zaten bu keke kattıklarınızı arı normal hayatında bakkal ve marketlerden temin etmekte. Hiç bakkal ve marketten pekmez, çeitleri yumurta sarısı, eczanelerden vitamin ve antibiyotik alan arılar görmedinizmi.==))

Ben ise bu kadar çok çeşit olmasada kek kullandığım ilk yıllarda ilaç katıyordum.

Hiç yorum yok: